första sparken.

Igår var det ju alla hjärtans dag, och min älskling hade köpt lite choklad och rosor till mig!
Men det som gjorde denna alla hjärtans dag extra speciell var att när jag lagt mig i sängen för att sova, så kände jag bebisen sparka i magen. La handen där jag kände sparken och så kom det en till skrek på John som kom rusandes han la sina händer på min mage och kunde känna den lilla sparka som bara den ;)
Har känt den lille röra på sig innan men det var första gången jag kände den rejält spraka, var en helt underbar upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad häftigt!! Ska bli så kul att få se den lilla magen, och lilla bebben sen :)

2012-02-24 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0