Föräldrargrupp

Både igår och idag så har jag och John varit på något som kallas för föräldrargrupp.
Där har vi fått massa information om förlossningen, första tiden med barnet och amning. Var en riktigt bra kurs och känner mig mycket lugnare inför allt! Helt underbar känsla. Var fem andra par med i gruppen och alla har faktiskt mer eller mindre exakt samma funderingar och rädslor. Dessutom trodde jag, att jag och John skulle vara enda paret som inte börjat förbereda så mycket för barnet, men majoriteten hade precis som oss bara fixat vagn och bilbarnstol och sedan hade det lite barnkläder som det fått av familj och vänner.
LÄÄÄNGTAR TILLS JAG FÅR TRÄFFA MIN LILLE BEBIS!
Nu håller vi alla tummar och tår för att allt kommer att gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0